2015. október 31., szombat

Mutatkozzunk be, mert úgy illik ~ Vicky T.

Üdvözlet minden kedves olvasónak! c:
Sajnálom, hogy csak most jelentkeztem, de csak most tudtam összeszedni magamat arra, hogy egy normális bemutatkozást írjak.
Először is, köszönöm Dodónak, hogy felvett, és bizalmával megtisztelt! c:
Másodszor, remélem, nem okozok senkinek sem csalódást, és hogy öröm lesz a Rose Blog Design-on munkálkodni.
Magamról pár sor: Dióhéjban 13 éves, unikornismániás gimnazista vagyok (mégpedig egy hatosztályos, angol tagozatos, fehérvári gimiben), akinek már csak a billentyűzet és a plüsskecskéje maradt. Nem, nem kerültem árvaházba, mindenkim megvan, csupán frappánsan hangzott, aztán kész. Szeretem a tejet, a gofrit, a pirítóst, a bázisugró katicabogarakat, az irodalmat, a számítógép egyesekből és nullákból álló varázslatos világát, a wifit. Nem szeretem viszont a tűket. A bázisugrókat se. Azokat meg főleg nem. 
Tehát ez lennék én, jöjjön pár blogom:
  • A Life With The Twins életem legsikeresebb blogja, már több, mint 22 ezer megtekintéssel büszkélkedhet, 30-nál is több feliratkozóval és 34 fejezettel. Ennek már itt a vége, a harmincötödik fejezettel lezáródik a történet, nehéz lesz, de meg kell tenni. 
  • Mostani projektem a The Purple Killer, ami egy Five Nights At Freddy's fanfiction, Purple Guy szemszögébõl. Még csak egy prológus van fent, de már így is nyolc feliratkozót kaptam, 3 díjat és sok-sok pozitív visszajelzést c:
Tehát, most hogy tisztáztuk a dolgokat, elárulom, mivel fogok foglalkozni itt, a Rose Blog Design-on: kritikaíró és blogajálnós szerepet töltök be, és ezennel AKTÍV vagyok, szóval, ha szeretnétek rendelni, semmi akadálya. c:

Köszönöm a figyelmet, szép Novembert,

Vicky T. (Lesz majd névikonom is, de egyenlõre még sajnos nincs letöltve a mobilomra :c)

Ui.: a blogjaiimat csak így tudom linkelni, mivel a mobilBlogger kicsit megviccelt: http:/ruffnuttuffnut.blogspot.com / http://purpleguyff.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése